x32 (1)
FAQ

Veelgestelde vragen

Wanneer kan ik mijn vervang auto van Logicx ophalen?

Dit kan 24/7. Uw verzekeraar/alarmcentrale informeert u over de ophaal tijd/datum/locatie. Bel ons altijd minimaal 30 minuten voor aankomst buiten kantoortijden.

Wanneer kan ik mijn vervang auto van Logicx inleveren?

Dit kan op werkdagen tussen 08.00 en 17.30 uur. Op zaterdag is dit op afspraak mogelijk tussen 09.00 en 12.00 uur.

Kan ik jullie ook direct bellen wanneer ik pech onderweg heb?

Ja, dit kan als u nergens een abonnement heeft lopen voor pechhulp zoals een Wegenwachtlidmaatschap. Heeft u wel een pechhulp abonnement? Bel deze dan eerst.

Kan ik jullie ook direct bellen wanneer ik schade heb?

Nee, belt u hiervoor altijd direct uw verzekering. Het nummer vindt u op de groene kaart.

Wat is het verschil tussen direct transport en combi transport?

Bij het opvragen van een prijs voor een transportdienst dan kunt u aangeven of u dit per direct transport wilt vervoeren of een combi transport ook goed is. Bij direct transport is uw voertuig de enige wagen die door ons vervoert wordt, en dit zal direct gebeuren. Bij een combi transport kan het zijn dat wij uw voertuig inplannen voor op een transportwagen samen met meerdere voertuigen.

Mijn auto is nog niet bij de garage aangekomen. Wat nu?

Neem hiervoor eerst contact op met uw alarmcentrale/verzekeraar. In veel gevallen gaan zij over het doortransport van uw voertuig.

VAN EGERAAT MOBILITY SERVICES
img